17 Jul Μία 360ο ενέργεια από την Communication Factory για τα παγωτά BOSS

Full απόλαυση, full τραγούδι σε μια 360ο ενέργεια που σχεδίασε και υλοποίησε η Communication factory για λογαριασμό της νέα σειράς παγωτών BOSS FULL, με όνομα #zistostofull. H Communication Factory «παρέσυρε» τους καταναλωτές μέσα από το Carpool Karaoke, στην βιωματική ενεργοποίηση του concept «ζήστο στο full» τόσο στην καθημερινότητα τους όσο και την μετάβασή τους στο ψηφιακό περιβάλλον.

Στην ενέργεια η  εμπειρία του καταναλωτή ξεκινούσε από την πρώτη κιόλας μπουκιά και δεν τελείωνε ποτέ γιατί  οι αναμνήσεις,  σε όλους τους συμμετέχοντες, έμειναν αξέχαστες.

DSC_0406

DSC_0513DSC_0435DSC_0426